September 21, 20223 yr 14 minutes ago, TV Guy said: Well, "might" is in the title after all... Pessimism.
November 24, 20222 yr 2 hours ago, wholesale_Melvin said: You didn't ask if milk would be available, barry. I asked if milf would be available.
November 24, 20222 yr 15 hours ago, Redden said: Remember...... we are at an age where very few get that math statement. Happy thanksgiving...... hope you stuff someone.
November 28, 20222 yr On 11/21/2022 at 9:02 PM, Mlodj said: This is exactly why I refuse to ride in a convertible
November 28, 20222 yr 21 minutes ago, Peter_Schmuck said: This is exactly why I refuse to ride in a convertible thought it was your bald head baldy
December 1, 20222 yr 1 hour ago, 20dawk4life said: I think @paco only has one kid Spoiler hey, puerto rico is an island. mexico is a dump.
December 1, 20222 yr 4 hours ago, paco said: "Mexican” So yes, 1. Tengo nueve cabroncitos. Y todos tienen la flatlencia como su padre. A veces tengo que dormir en una hamaca afuera, donde sueño con el día en que pueda casar a mis apestosas hijas con unos gordos productores de agave.
December 1, 20222 yr 38 minutes ago, Ed Beans said: Tengo nueve cabroncitos. Y todos tienen la flatlencia como su padre. A veces tengo que dormir en una hamaca afuera, donde sueño con el día en que pueda casar a mis apestosas hijas con unos gordos productores de agave. excelente, el dedo gordo del pie ecuatoriano esta de vuelta.